SLCB çok kolaysa sen çıkart.Okadar kolay değil. Bugün, 07:42 #1 NeFaKo Kayıtlı Üye Kayıt Tarihi: 09-05-2006 Yaş: 15
efe789 ya warya 2007 nin tr spikeri 06 dan cevrilmiş olanı bn indirdim ama indilizce spiker daha fazla konusuor