Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
Orjinal Mesajı Yazan: 2ut4nT
bu deniz cok talihsiz adam...
gerçekten öyle valla.. geçmiş olsun..
ben severim denizi bak açık açıkta söylüyom :)
deniz seni seviyorum :P
abi avatarina deniz'i koy ve bir kalbin icinde olsun...
deniz'e karsi sevgini cok iyi ifade edersin...