ultraaslang arkadaşlar kısa süreli çalışmalarımın ardından bu ürünümü sizlerle paylaşmak istiyorum beğeneceğinizi umarım inşallah beğenirsiniz:d bu 1.video==http://www.youtube.com/v/8TxFIcN4okg>http://www.youtube.com/v/8TxFIcN4okg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> bu 2.video==http://www.youtube.com/v/XGlkphE8wo8>http://www.youtube.com/v/XGlkphE8wo8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> buda 3.:D==http://www.youtube.com/v/B1mnCIQ2Pm0>http://www.youtube.com/v/B1mnCIQ2Pm0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> NOT=devamı gelecek:D:D NOT2=2.videonun sonundaki msn adresi yanlış olarak verilmiştir:S:S
ultraaslang Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat bu fake yaa KARDEŞ SEN BUNUN FAKE OLDUĞUNUMU DÜŞÜNÜYORSUN :D FAKE DEĞİL:d SADECE WİNDOWS MOVİE MAKER İLE DÜZENLENMİŞ SIRF KOMİKLİK VE GÜZEL BİRŞEYLER ORTAYA ÇIKARABİLMEK AMACI İLE HAZIRLANMIŞTIR YANİ ARAP SPİKER YAMASI DİYE BİRŞEY YOKTUR...
ekinmise **Gerçekten Çok GüzeL Bir Fake Çalışması....1.Videoda Ronaldinho penaltı çızgisinin oradan geçerken düdük sesi geliyor ve golü attığında adam bağırıyor ronaldinho aslında orda frikik çekiyor tamamen gerçek maçtan alınmış ses,fifa 07 den alınmış görüntü...**