adu ilhan mansiz'in letonya'ya attığı harika gol http://www.youtube.com/v/alczbhaRgM4>http://www.youtube.com/v/alczbhaRgM4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
cracks izlemiştim ama golü hatırlamıyporum.letonyanın bi forveti vardı.kısa boylu.onun yüzünden gidememiştik.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: cracks letonyanın bi forveti vardı.kısa boylu.onun yüzünden gidememiştik. Verpakovskis :) hala unutamadım o lanet adamın adını :( :)
cracks verpalı bişey olduunu hatırladımda devamını getiremedim:) spiker en tehlikeli adamları diyince bende bu ne lan demiştim:D
Mad_Dragon bu arada youtube'da bu maçı buldum.Letonya'nın Euro 2004'de gol attığı tek maçtı.ve golüde tabiki Verpakovskis atmıştı :) ilk gol Verpakovskis'in golü :) http://www.youtube.com/v/Vy7uy0DMHDY>http://www.youtube.com/v/Vy7uy0DMHDY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">