salak salak yatağın üstünde zıpladığımı hatırlıyorum ama kupanın ne kdr önemli olduğu hakkında en küçük bi bilgim bile yoktu :)
hatta babama sölediim şöle bi söz hatırlıom juventus maçıydı galiba 2 maç yapmıştık biri evimizde biri deplasmanda ilk maçı yenmiştik 2.ci maçta yenilmiştik fln bende diodum bu ne ya yendik işte saymadılar bu seferde biz saymayalım :):)