Ayrton Senna Da Silva Güzel. İnşallah bizimde uğruna öleceğimiz birileri olur. (Yaş 15 daha ses soluk yok bizde :D)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: S n i p e r Hiçbir kız için Ölmeye Değmez Ben kendi Tecrübemden Biliyom :rolleyes: bencede :)