03Gs1905 http://www.youtube.com/v/mtZNeS2_nUA>http://www.youtube.com/v/mtZNeS2_nUA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
crdsa neye dayandırıyorsun? babam dayandırmış anneme çıkarken mutlu terli yanakları pembe çıkıyo, kan ter içinde pembe çıkıyo süper:D
Anxiety 23:51 girdi. 23:52 çıktı. Bu espriyi hazineme ekledim.Süper değil.Onun ötesindeki bişey.İşte o şey herneyse. :D
Beirrut Orjinal Mesajı Yazan: crdsa neye dayandırıyorsun? babam dayandırmış anneme çıkarken mutlu terli yanakları pembe çıkıyo, kan ter içinde pembe çıkıyo süper:D :D :D :D
Peshayat şu Şahana kıl oluyorum benden başka olan varmı ....bana hiç komik glmiyo şakaları :rolleyes:
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat şu Şahana kıl oluyorum benden başka olan varmı ....bana hiç komik glmiyo şakaları :rolleyes: bence çok komik. d-smart reklamlarında da beğendim.