bahadirtigit EVET BUYRUN L0NK ARKADASLAR BENDE INDIRIYORUM KITSERVER ILE YAPILACAK ONA GORE http://www.mixenter.com/?fk=program&program=225 TESEKKUR ET HADI
DriftKing teşekkür istenmez edilir yani teşekkür edilmesi için kararı herkez kendisi verir oraya teşekkür et hadi yazmak terbiyesizliktir...
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: DriftKing teşekkür istenmez edilir yani teşekkür edilmesi için kararı herkez kendisi verir oraya teşekkür et hadi yazmak terbiyesizliktir... + Başlık Hatalı Tamamiyle Büyük Harf Konu Açamazsın Açarsanda Kilitlerler:D
S n i p e r **Başlık hatalı ayrıca HD Formaları HD Forma paylaşım topiğine atın ayrı ayrı konu açmayın **