fussball_16 Arkadaşlar,bir video yaratmak için gereken program nedir?Yardım ederseniz memnun olurum...
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: OlympianTR Yaratmak Allah'a Mahsustur:o haklısın :) ,windows movie maker işini görür.
crdsa Windows Movie Maker, bilgisayarlarda bulunur, ancak internetten ara daha iyisi var(yeni) Orjinal Mesajı Yazan: OlympianTR Yaratmak Allah'a Mahsustur:o evet.
bart_ Ya birde benim şöyle bir sorunum vardı. Windows Movie Maker'da : Bir filmin sadece o sahnesini kesmiştim ama filmdeki sesler yok ? Video'ya nasıl sesi verebilirim ? Mic kullanmadan ?
crdsa şöyle söyleyeyim : benim bilgisayarda vardı ama beğenmedim. internetten aradım ve indirdim daha güzeldi. yenisini indirmeyi dene.