NeFaKo tamam sil izin almadım bende var nasıl olsa ben diğer arkadaşları düşündüm zaten aldığım sitede de alıntıdır. yazıyordu.
NeFaKo Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY En azından yapımcı adını falan belirt. ya ben yardım ediyom sizde aldığın yeri sole diyosunuz bilmiyom ki bende başka siteden aldım. onda da alıntıdır. yazıyordu. siliyorum