Bu gün okulda duyduğum söylentilere göre Çorumspor G.Birliği Oftaş'ı satın alacakmış (30 Milyon Ytl). Yeterli para bulunamadığı taktirde Baktat firması finansal açıdan destek olacakmış. Büyük ihtimalle seneye Çorumspor Oftaş'ı Süper Ligde göreceğiz.
Tek sorun stadımız. Yaklaşık 3.000 kişilik Turhan Kılıççıoğlu stadı yeterli olmaz diye düşünüyorum. Vedat amcamız bu sorunu inşallah çözer.
Haberi Buldum
İLHAN CAVCAV OFTAŞSPOR İÇİN KAÇ LİRA İSTİYOR!..
GELECEK sezon Süper Lig'de mücadele edecek olan Gençlerbirliği Oftaşspor'a, İzmir ve Mardin ekiplerinden sonra Çorumspor'un da talip olduğu açıklandı.
22 Mayıs 2007 Salı 07:25
GELECEK sezon Süper Lig'de mücadele edecek olan Gençlerbirliği Oftaşspor'a, İzmir ve Mardin ekiplerinden sonra Çorumspor'un da talip olduğu açıklandı.
Yıllardır Türkiye 3. Ligi'nde mücadele eden Çorumspor'un Başkanı Enver Şen, İlhan Cavcav ile görüştü. 30 milyon dolar bir fiyat biçildiğini belirten Cavcav, ödeme konusunda gerekli kolaylığı göstereceklerini belirtti.
Haber linkleri
http://www.corumhakimiyet.net/HAKIMIYET2007/defaultx.asp?CORUMHAKIMIYET=747478630&ID=2119
http://www.corumhakimiyet.net/HAKIMIYET2007/defaultx.asp?CORUMHAKIMIYET=747478630&ID=2118
http://www.corumhakimiyet.net/HAKIMIYET2007/defaultx.asp?CORUMHAKIMIYET=747478630&ID=2105
http://www.corumhakimiyet.net/HAKIMIYET2007/defaultx.asp?CORUMHAKIMIYET=747478630&ID=2093