cracks hayır sezai discovery cilisitation mu ne science sora bi kaç kanal. bi + 18 kanal(:D) bunlar hep d smartta d smart lig yayınları içinde başvurmuş.ama 2010a kadar lig tv'deymiş.ozaman d smart gircekmiş ihaleye
Ayrton Senna Da Silva Bence Lig Tv ile olan sözleşme bitince, 3 büyük kulübün iç sahalarındaki maçları kendi kanallarından yayınlamaları daha isabetli olur düşüncesindeyim.
MateJa doğru diyosun.. eskiden o discoveryler izlenebiliyodu uydudan onun için dedim ama 1 nisanda ndskey'le şifrelenmiş (yeni haberim oldu:D).. en iyisi tv izlememek galiba.. yok o keyi yok bu keyi gir.. 3 büyüklerin kendi kanallarıda d-smartta zaten.. onlarada çekerler şifreyi olur biter.. tv devri kapanır tekrardan radyolara döneriz..
cracks ozaman d smart devreye girer zaten.gs bjk ve fb tvler d smart bünyesinde.ama özel kanal kurarlar bence.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ tv devri kapanır tekrardan radyolara döneriz.. ya bitiyorum bu laflarına :D Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Bence Lig Tv ile olan sözleşme bitince, 3 büyük kulübün iç sahalarındaki maçları kendi kanallarından yayınlamaları daha isabetli olur düşüncesindeyim. bencede
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ doğru diyosun.. eskiden o discoveryler izlenebiliyodu uydudan onun için dedim ama 1 nisanda ndskey'le şifrelenmiş (yeni haberim oldu:D).. en iyisi tv izlememek galiba.. yok o keyi yok bu keyi gir.. 3 büyüklerin kendi kanallarıda d-smartta zaten.. onlarada çekerler şifreyi olur biter.. tv devri kapanır tekrardan radyolara döneriz.. Ndeskey ne lan?? :S haydaaa
MateJa iste nbatv'nin şifresi de şuan bu sanırım.. onun için çözemiyoruz.. dediğim gibi ben gaz lambalarını çıkarcan radyomu dinlicem..
cracks abi 3 büyüklerin kanallarını izleyebiliorz ama:) nba tv harbi komedi.arkadaşım paralı almıştı kendi izleyemedi ya:D internette bi ara tv kartları ile kırılabildiği haberleri vardı.hatta ben bi ara kırdım. ama sora yine şifrelendi..
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ düşünsenize tv sehpasının altı dekoderlerle dolu.. her kanal için bi dekoder :eek: bu işin sonu öyle :D bi 10 yıl içerisinde o duruma geliriz :) Galatasary'ın maçları D-Smart'ta,Fenerbahçe'nin maçları Goldmaster'da,Beşiktaş'ın maçları Next&Nextstar'da,Lig maçları Digiturk'te :eek: :D Tam tersi olacak 3 yıl içinde tüm antenler kaldırılıp az önce söylediğim sistem uygulanacak. Kablo gibi istediğin kanalları açtıracaksın o da faturana eklenecek.
cracks sezai bu arada uydudan downloada başladım.türksat üzerinden. ruslardan kancaladığımız için genelde adult içerikli resimler v evideolar gelsede :D film bekliyoruz.yanlış anlamayın vizyon filmi:p