Böyle bir gol atmaya çalışıyorum her oynadığımda. Önümü boşaltıp süper vuruşlar yapıyorum. Hep C.Ronaldo, Kaka, Schweinsteiger, Ballack, Rooney gibi süper oyuncularla denedim. Ya dışarı gidiyordu ya da normal gol oluyordu. Bu denemelerimden birini pes6 videoları konumda bulabilirsiniz. (Emre ile çok güzel vuruş yapmak istedim top direkten döndü.) Hiç tahmin etmediğim biriyle attım. Schlaudraff iyi oyuncu ama o kadar da değil. Ayrıca oyunda da iyi yapılmamış.
Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo
abisen spiker yaması yap "90 diye tabir edilen yer burası olsa gerek" :D
güzel fikir:D