Deivid, Kezman'ın değil, Alex'in alternatifidir. Ayrıca, Kezman gibi kendini kanıtlamış bir golcü de aynı pozisyonda varlık gösteremiyorsa sorun, Kezman ve Deivid de değil, oyun sistemindedir. Zico Deivid'i çift forvetli sistemde, Kezman'ı tek forvetli sistemde oynatıyor. Tam tersini yapsa hem Kezman'ın hem Devid'in dahada verimli olacağını düşünüyorum. Belki o zaman Deivid, bu gollerden atmaya başlar. :D