Arkadaşlar bu programı kullanırken save nerden yapılıor? file dan save diom bi error nosu verio sonra ok diom beklio biraz sonra devam edio save ledi sanıorum ama savelemior....
Ayrıca programı kullanırken bişiler yaparken hata raporu verip duruyor sinir oluyorum bunların bi çözümünü acil olarak söylersseniz sevinirim...