bn kendi fm 2007 dime ilk önce türkçe yamasını yükledim daha sonra oyunda orjinal ılmayan formaları tek tek bu adresten yaptım engiltere,fransa,türkiye,almanya daha sonra aynı şekilde logoları yükledim şimdi ise oyuna girdiğimde türkçe yama çalışmıo yamayı silip bi daha yükledim yok nafile dil seçenekleriylede oynadım yine olmadı yardım ederseniz sevinirim:confused: :confused: