Orjinal Mesajı Yazan: serhat90
textureler berbat demişinde oyunda texturelerle oynamıyosunki oedit görüntüsüyle oynuyosun benim textureler iğrenç necatinin güzel olmasının sebebide yapılan model çok benzediği için.benim facelerin hepsinin texturesi iğrenç ama faceler çok güzel ve önemli olanda oyun içi görüntüler
çok yanlış, çok yanlış, o zaman kullanma adamın fotoğraflarını. Neden boşuna fotoğraf arıyorsun, kullan düz bir deri rengi resim olsun bitsin.
yanlış yoldasın...Bunu yapma.