Sanırım haklısın serhat90, alakası yok değil, biraz benzio bu beni yanılttı sanırım. Doğru, face, benimkisi değil. Modeli alıp inceleyince farkettim. Artık üst üste inlceleyince o kadar çok benim face'lerin çalındığını görüyorum, o yüzden bende haykıran cinsten ataktayım. Afedersin;)
Eklemem gerekiyorki, özellikle Lugano face, çok hoşuma gitti. Gönül rahatlıyla oyunumda kullanabilirm bu paketi.