Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: OlympianTR
Ne Umutlarla Girmiştim Konuya:p
Böle güzel bayanlara karşı bari sapık olmayın ya :D Şahsen ben güzel olan kişileri düşünemiyorum, kıyamıorm :p
Ulaş,Nuri Alço gibi konuştun sen de şimdi birazdan bayan Esmersoy'un gazozuna uyku ilacı koyacak centilmen sapık gibi:D;)
"düşünemiyorum, kıyamıorm":D