nerdeyse bütün tutorialleri izledim photoshop e book ları topladım okudum denedim uyguladım photoshopda ilerledim daha sonra fifada model çalıştım şimdi tek eksiğim bmp kalitesi onu da zamanla yapıcagımı düşünüyorum..
yorumlar için teşekkürler...
son çalışmam
