Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
UltraCimbom açtığı için şüpheliyim başlığı.Beraberlik diyorum.. :P
Biliyom ben ama.. :P
Neyse sağlık olsun.
Haftaya Chealse'nin yaptığı gibi yapıp(her ne kadar aradaki şampiyonlar arasında dağlar kadar fark olsada)ezeli rakibimiz ve ebedi dostumuz Fenerbahçe'yi alkışlamalıyız...
Boşverin herkesin yaptığı kendine kalsın.. :) Canaydın istifa eder mi acep Yıldırım gibi.. :P :P