arkadaşlar kitserver in son sürümünü indirdim, elimde face ler var ancak, yükleyemiyorum, bin uzantılı dosyaları Faces klasörüne atıyorum ancak oyunda göremiyorum, acaba formalarda olduğu gibi bundada "map" olayı mı var ? Yüzleri kullanmak için ne yapmam gerekir??
yardımınız için şimdiden teşekkürler...