**Bizim manyaktı ya geçen sene gsliler çok pis sevinmişti sabah ilk tenefüste biz hiç sevinmedik ulan nie biz sevinmiyoruz derken öğle arasında öğlencileride sabahçılarıda topladık bi sürü marşlar söledik inanılmaz harikaydı sonra bjkliler ve gsliler dayanamadı 2si bir oldular bize laf atmaya çalışıyolardı ama benm kulak hiç orda deildi paso bağırıoduk çnk çok güzeldi ya hele hindiyi yaptıgımız an okulun balkonlarında hocalar bakıodu sonra onlarda gaza geldi müdürde fenerliydi taa balkondan bahçeye SARIIIIIIIIIIIIIII diye bağırarak başladı bizde devamını getirdik :D anlıcağınız süperdi :)**