ossy beyler pes5 de superpatchle gol attıktan sonra yeahh die ses gelio baya bi gaza getiriodu bu sesi pes6 için yapabilen warmı yama felan varsa link werebilrmi tşk
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: ossy beyler pes5 de superpatchle gol attıktan sonra yeahh die ses gelio baya bi gaza getiriodu bu sesi pes6 için yapabilen warmı yama felan varsa link werebilrmi tşk Super fkr walla umarim yapan cikarr:)