bart_ Mozillayla, AOL'la kapışması güzel olmuş :) Ama sanki avast! reklamı gibi birşey olmuş :) Sağol
Mad_Dragon buna benzer bi şeyi daha önce görmüştüm.gerçekten güzel :) bencede avast reklamı gibi bişey olmuş :)
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Mozillayla, AOL'la kapışması güzel olmuş :) Ama sanki avast! reklamı gibi birşey olmuş :) Sağol bence de