enver133 merhaba arkadaslar fm 2007 oynamak isyenleri bekliyorum ag adi-savyola133 sifre 123 diger ag adi=savyola144 sifre 123 bekliyorum arkadaslar 24 online oluyorum kendine guvenen varsa beklerim
crdsa online fm oynamak isteyener msn adresimi eklesinler. bilmeyenlere ayrıntılı olarak öğretebilirim.
enver133 arkadasim ilk once versiyonalrimizin ayni olmasi sonra bide hamachide olmasilazim versiyonalrimiz ayni olucan rahatca oynuycaz birimiz oynu kurucak tabiki sunucu olan sonra digeride ona networktan baglanicak ben sana ip adresimi vericem sende onu yazican sonra otomactik baglaniyor tabiki oyunun hizli olamasi icin rami ve kpbs hizi fazla olanin kurmasi lazim sonra rahatca oynanir bekliyorum anlamadigin yerler olunca sor bekliyorum kardes
haydrct ben kesinlikle varım ve bu kadar da iddalıyım şu aana kadar bjk deyim 2 şampiyonlar ligi kup 2 süper kupa ve şu anda 2009 yılındayım ligde de lider durumdayım ligde de 2 kez şampiyon oldum biri şanssız bir şekil de fenere kaptırdım kadromu da verebilirim kalede volkan babacan defans sag mehmet topuz yada sedar kurtuluş defans ortada luizao ve sidnei sol tarafta omar esperza orta sagın sagında nizamettin çalışkan genelde her mac golü var göbekte ise renato brezilyalı 23 yaşında ilk sezon fazla etkili degil ama ikinci sezon çok iyi oluyor onun yanında oguzsabankay sol tarafta ise genç nani sporting lizbondan 10milyon euroya aldımforvet ise burak yılmaz ve gökhan güleç bazen bobo da oynatıyorum katılmak isteyen cenk-ankara@hotmail.com eklesin
crdsa isteyen üç kişi msn adresimi eklesin 4 kişi maçlar yapalım kendi aramızda (msn adresim imzamda)