Neo Bakalım beğenicekmisiniz. Elimde psd dosyası var isteyen olursa link verebilirim. Kendinizde bu psd ile cover yapabilirsiniz. ;)
irreplaceable çok güzel olmuş bi de bunu photoshopla yaptın dimi ben de uğraştım da batırdım, sinirlendim bıraktım :D
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: dancerboy arkadaslar nba 2007 ne zaman çıkıcak belli bir tarihi varmı Çıkmadı mı Zaten.
LuNaT1C arkadaş 8 yazcakmış 7 yazmış ne kötülüyosun hemen:P:o edit:eline sağlık habip abi çok güzel olmuş:)
Neo Orjinal Mesajı Yazan: umut_136 doyayı verirmisin bu aradda müthiş Teşekkürler arkadaşlar. Dosyanın linki şudur. Boyutu 6.4mb
Neo İlki daha sade olanı daha hoş olmuş sanki. Eline sağlık. Sezai seninkide iyi olmuş bundan iyisini bu adama bulamazsın çünkü :D
ByRm95 Orjinal Mesajı Yazan: dancerboy arkadaslar nba 2008 ne zaman çıkıcak belli bir tarihi varmı benim bildiğime göre kasıma kalmaz, ağustos,eylül filen çıkar hep öle oluyo