BEGBIE Arkadaşlar adamlar takım logolarını 3D yapmışlar ayrıca stadlar, faceler mükemmel nerden buluruz böyle yamayı?? Pimp My PES6 V2 &NR=1">&NR=1
crdsa yazıyor ki : Optionfile used! http://www.speedyshare.com/317456528.... Fully Patched Pes6! With 3d logo's Hd Kits all teams! FIFA COMMENTARY NEW STADIUMS FUTSAL STADIUM And A lot MORE JUST LOOK @ it!
Mad_Dragon bende Andy Gray (FIFA Spikeri) dışında hepsi var.ben zaten Türkçe Spiker'i kullanıyorum :D
BEGBIE Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon bende Andy Gray (FIFA Spikeri) dışında hepsi var.ben zaten Türkçe Spiker'i kullanıyorum :D Dostum sende hangi patch ler yüklü?
Mad_Dragon hiç bir patch yüklü değil.çeşitli yerli ve yabancı sitelerden topladığım parçaları bir araya getirince harika bi şey oldu :)
M324RC1 yaaa yüzü stadı topu bıraktımdaaa adamın temaya bayıldım süperrmiş bulup indirmek gerek daa da bi motiwe eder oyuncuyu:)
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: AZRAILXX yaaa yüzü stadı topu bıraktımdaaa adamın temaya bayıldım süperrmiş bulup indirmek gerek daa da bi motiwe eder oyuncuyu:) Tema gercekten superr:D Ama o kadarda guzel bi option filesi yoq bencee:cool: