Teşekkürler dostum sağol..
Arkadaşlar konu ile ilgili olarak sonuca ulaştım. PES cd si olmadan da sadece dosya kopyalayarak oyun çalıştırılabiliyor. Yapılması gerekenler;
1.) Program Files klasörü altındaki KONAMI klasörü aynen diğer diskin program files klasörü altına kopyalanır.
2.) Belgelerim altındaki KONAMI klasörü aynen diğer diskin belgelerim klasörü altına kopyalanır.
3.) PES kurulu olan bilgisayarda Başlat/Çalıştır/Regedit/HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/KONAMIPES6 klasörüne ulaşılır.
Klasör seçili iken Dosya/Ver.. diyerek masaüstüne *.reg kaydı oluşturulur.
4.) Kopyalama işlemleri yapıldıktan sonra,oluşturulan *.reg kaydı PES in çalıştırılmak istenen bilgisayara kopyalanır. Bu dosyaya çift tıklamanız yeterli olacaktır. Kaydı eklemek ister misiniz gibi bir soru gelecektir. Evet dediğinizde artık PES çalışır durumda olacaktır. Diskine format atan arkadaşlar PES ten kopmak istemiyorsa diğer partition lara bu dosyaları yedek alırlarsa,kurulum yapmalarına gerek kalmayacaktır.
Uğraşınca oluyor arkadaşlar...