transfer sezonunun ilk açıldığı maçta transfer yaptığım zamanç maç bittiği zaman oyun yüklenirken transferler yükleniyo iken oyun %79 da kalıyor. mecburen oyunumu görev yöneticisinden kapatıyuorum.
bir bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin.
şimdiden teşekkürler.
edit: başlık düzenlendi şef :o bir daha olmaz.