Tigana'dan Beklenen Açıklama Geldi: "Bırakıyorum"
Beşiktaş teknik direktörü Jean Tigana, takımının Türkiye Kupası'nı kaldırdığı final maçının ardından, sezon sonunda görevinden ayrılacağını açıkladı.
Tigana maçtan sonra düzenlediği basın toplantısında, ligin son maçının ardından görevinden ayrılıp, ülkesine döneceğini söyledi.
İlk olarak 2005 yılından bu yana takımın gösterdiği gelişmeden söz eden Fransız teknik adam, "2005'de geldiğimde yaşlı bir takım devraldım. Amacım kazanmak ve genç bir takım inşa etmekti. Bu süreçte üç kupa aldık, birçok genç oyuncuyu kadromuza kattık ve takımımızı gençleştirdik. Fenerbahçe'den kötü durumda değiliz, Galatasaray'ın da önündeyiz," diye konuştu.
Tigana daha sonra oyuncularına teşekkür etti ve, "Oyuncularıma da teşekkür ederim. Fazladan antrenmanları kabullendiler, şikayet etmediler. Zor durumlarda, iç sorunlara rağmen arkamda durdular," dedi.
Tigana ayrılma kararında Ocak ayında yapılan değişikliklerin de rol oynadığını şu sözlerle imâ etti: "Ocak'ta bazı değişimler oldu. Çalışma arkadaşlarım değişti. Bu bakımdan, Kayserispor'la deplasmanda oynayacağımız maçtan sonra görevimden ayrılıyorum."
Sözleşmesinin bitmesine henüz bir sene olan Tigana, kulüpten herhangi bir tazminat talebinde bulunmayacağını da vurguladı ve, "Bazıları belki bu karardan memnun olacaktır. Ancak, kulübe maliyetim olmayacak. Benden daha iyi bir antrenör bulunmasını bütün kalbimle umut ediyorum. Doğru yoldayız, umarım böyle devam ederiz," dedi.