Yok abi. Bence 7-0 yeneceğiz. Rüyamda gördüm. Teknik direktörümüz Rıdvan ve Oğuz'u oynatırsa fark atarız diye düşünüyorum.
Edit: Maçı 7-0 kazandık mutluyum. :D
Bu gün çok mutluyum. Hem 7-0 yendik hemde Türkiye'nin en iyi otomobili olarak gösterilen Murat 131 alıyoruz. 20,000 liraya 0 kilometre. Süper bişey.