LuNaT1C vuruşlarda teknik olarak müthiş bir oyuncu,sağol bolum:D bir de lütfen msjını editlermisin frikik falan zuhaha:D
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT vuruşlarda teknik olarak müthiş bir oyuncu,sağol bolum:D bir de lütfen msjını editlermisin frikik falan zuhaha:D Senin İçin Fesat Bolum:D Müziğin Adı Numanumayey Olabilir:p
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Golleri güzel. Videodaki müziğin adını bilen var mı? dragosta din tei
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: 2ut4nT Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Golleri güzel. Videodaki müziğin adını bilen var mı? dragosta din tei Danke Schön Bruder :D
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Orjinal Mesajı Yazan: 2ut4nT Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Golleri güzel. Videodaki müziğin adını bilen var mı? dragosta din tei Danke Schön Bruder :D bitte:) tam'da almanci bileni buldun...