Allah'a şükür mağrur değilim,Cenab-ı Allah beni mağrur olmaktan korusun.Hayatta mağrur olup kendimi beğeneceğime,ölüp gideyim daha iyi.
Yine döktürmüşüm kelimesi,işin esprisi,mağrurlukla ilgisi yok.Sadece beğenmediğini söylesen de olurdu.Foruma böyle bir şeyi niye koyduğuma gelince,herkes attığı güzel golü(kendi yorumuna göre)koyuyor diye koydum.