Unutmuşum Beyler
Eski PC min yanında vermişlerdi i-tech camera XP de çalışıyordu Vistada olmadı Driverini kurmama rağmen başka bi driver indiriyor netten model vereyim isterseniz elinde olan varsa ..
i-tech usb pc camera-168 aslında tek model sadece marka basıyorlar..

bunu driverinden yüklüyorum ama sonra birde internetten yüklemek istiyor Ezonica diye bi driver yüklüyor bıktım yaa olmuyor bilen varsa :D