kendoo arkadaşalr faceleri photoshopda yapıyorum ggs ile oyuna atmak istiyorum fakan uzantısını bin yapmam gerekio nasıl yapıldğı hakkında bilgim yok kullanıcaım program ve yöntemi birisi açıklayabilirse çok memnun kalırım şimdiden saolun:)
CRNL Bmp yi oluşturduktan sonra üzerine oluşturduğun bin dosyasını o edit le açacaksın daha sonra bmp yi bu kafanın üstüne monte edeceksin düzeltmelerini yapacaksın daha sonra kaydet diyip ggs ile oyuna ekliceksin.