zor...:)
Michael Owen, Lahm'ın golünün pestekini soruyorsan:
">
birden aklıma şu geldi : UEFA CL 06/07 oyununda yanlış hatırlamıyorsam treble moduna başlamadan önce Arsenal-Barcelona finalinin pozisyonlarını oyunda gösteriyor. Ve şampiyonlar ligi yayınlarının arasındaki reklamların birinde aynı finalin pozisyonlarını genç oyuncuların bi maçından gösteriyor. İkisinde de var pozisyonlar. Lehmann'ın kırmızı görmesi, Campbell'ın golü, Belletti'nin golü ve sonrasında ellerini yüzüne kapatması...