cannnn ya fifa 07 nasıl widescreen yapılıor en son hatırladığıma göre masaüstündeki fifa 07 exe sinin sonuna birşey yazılıyordu söylermisiniz
matador_0407 yaw kardeş widescreen ne demek ah onu bi anlasam :D:D:D:D sen widescreen i açıkla bi hele burada:d
suptortion evet bende anlamadım ...anlatsan kesin bulurum bi çaresini...eğer oyunu daha geniş açı ile oynamak isyiyosan ondan bahsediyosan benim süper oynanabilirlik paketim de var o mevzu...
suptortion tamam işte benim süper oynanabilirlik paketimde var o oyunu istediin kadar hatta istemediin kadar geniş açıdan oynayabiliyosun...oyunda girdikten sonra camera bölümünden ayarkıyosun...
cannnn dediğim o değil oyunun kamera açısıyla alakalı değil hani bazı oyunlar window modunda oynanıo ya bu da öle bişey