fehmi_1905 arkadaslar evt 2007den itibaren yapılan tranferler için bi yama çıkmadı mı acaba ya da ben mi bilmiyrm hiç biyerde bulamadım lütfen yardım edin çok önemlii...ilgililere simdiden tesekkürlerrr
crdsa forumda bir sürü option file var. ararken option file kelimelerini kullan bulursun. opt file da olabilir.