Konami "efendi" önce ofsayt nedir öğrensin..
2 adamım, bütün defansın önünde oluyor, 2 adamla rakip kalecinin karşısındayım.. bir adamım, ötekinden daha önde ve top, "önde" olan oyuncumda. öndeki adamımdan, arkamdaki adama pas çıkarıyorum
ve OFSAYT!
neden ofsayt diye Replay i izliyorum ki..
PES, Ofsayt çizgisini, son defans oyuncusu olarak belirlediğini görüyorum, öncelikle böyle bariz futbol hatalarından arınsınlar ;)
mhr_gfb'nin de verdiği taktiği denicem, aynen başlıgı açan arkadaşa katılıyorum, saçma sapan bir durum..
Koskoca Ronaldinho, denge ayağı değil, amuda kalksa bile böyle saçma sapan vuruşlar yapmamalı.. azıcık bile şuta bassan uçuya top..