Hakan Kadir Balta idare eder aslında ilk calısmaların oldugu icin ama cok yolun var daha oncelikle mesela star logosunu dortlu yapmayı dene veya uclu hem guzel gorunur hemde buyuk gorunmez gayet sık durur bide logoları kaliteli sec cogu kalitesiz logo senin hatan diil anlıcagın ;)
Mad_Dragon hiç olmamış :( 256*32 pixels'lik yere kocaman logoları sığdırmışsın ve bu da panoları berbat yapmış.renkleri iyi ayarlaman lazım.gerekirse pano bittikten sonra parlat. inşallah bi dahaki çalımaların iyi olur...
Hakan Kadir Balta buyuk logo bulmaya calıs kaliteli olmalı logolar eger kucuk logo bulduysan bunları ikiser ucer tempe yerlestir anladın mı devam et bakalım ilerde duzelirsin