yaw arkadaşlar ben bilgisayarı 1152 ye 864 kullanıyorum ama oyunda bu ç.özünürlük yoq daha önce bi kere görmüştüm hatırlıyorum ama şimdi oyunda en fazla 1024 e 768 var onu seçip oyunu kapattığımda bilgisayarın çözünürlüğüde 1024 e 768 oluyor ama 1152ye 864 kullanmak istiyorum napacam diğer oyunlar da böle bişi yoq