benim taktiğim şu;
ben tek siz hepiniz yani takım oyunu taktik tabiki önemli ama önce şahsın iyi oynaması lazım,
iyi bi oyuncu her taktikle kazanmasını bilir...
örneğin; 1-9 da güzel bi taktik :)full hucum :)
ama herşeye rağmen 4-3-3 barca-chelsea gibi güçlü takımlar da iyi fb de favori taktiğim; 4-4-1-1
sağdan sola;
önder,edu,lugano,ümit(uğur)
m.yozgatlı(serkan),appiah,tümer(m.aurello),alex
kezman
tuncay
Not:Tuncay alex le yer değişirse kezman ileri alex forwet arkası oynuyorum... :D