Vista İşletim sistemi Pes'i çalıştırırmı acaba?
Vista kullanıcısıyım.Vista PES'i çalıştırıyor.(Bütün oyunları çalıştırıyor.:) )
Vista PES 6'yı XP'den daha iyi çalıştırıyor bana göre.
Kullandığım Vista 64-bit bu arada.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: