Orjinal Mesajı Yazan: OlympianTR
Bende Bir Golümü Koyayım Bari:)
">İzlemek İçin Tıkla
çok güzel bir gol.
GameCam 1.4.0.3 versiyonu : http://www.planetgamecam.com/?locid=download&AC=DDGC
programı yükleyin. yükledikten sonra bilgisayarınızdaki exe li ve kurulmuş oyunları kendisi bulacaktır. onları seçin ve orada olmayan oyunlar varsa onların da exe lerini koyun ve seçin. daha sonra video çekmek için:
programı açın. sağ alttaki GC ye sağ tuşla tıklayıp menüyü açın Launch tan istediğiniz oyunu seçin.
veya
GC ye sol tıklayıp oyunu seçin.
home a bastığınızda kayıta başlar. bir daha bastığınızda bitirir ve masaüstüne oyunun adı bulunan bir klasöre videoyu koyar. örn: desktop/pes6/