ozan88 arkadaşlar fıfa 07 de dıkkatımı ceken bır olay var.edıt team yok ve takımlara ozellıkle anadolu takımlarına stad ayarlıyamıyorsunuz.Böyle bir program varmı acaba nasıl ayarlıcaz ıstedıgımız takıma ıstedıgımız stadı???