ogulcan_g İşte İlk Fantasy Formam: http://www.directupload.net/file/d/1051/4zG4Sp32_png.htm Beğenirseniz Formalarım devam edecektir. ;)
SERCANINHO boyamalar kotu durmus hem nıke yapıosun hemde adidas işaretlerini kullanıosun bence biraz daha ugras
Venom **Daha çalışman gerek. İyi bir anlatım dökümanı senin işine yarayacaktır. çünkü yaptığın yöntem yanlış. Eğer bir dökümandan faydalanarak yaparsan eminim çok daha kaliteli çalışmalar ortaya çıkacaktır.**