Bursa Büyükşehir Belediyespor'un Masa Tenisi Erkekler Ligi'ni lider tamamlayarak Süper Lige çıkan erkek takımı ile ligi 5. sırada tamamlayarak Avrupa kupalarına katılma hakkı elde eden bayan takımının sporcuları altınla ödüllendirildi.
Bursa Büyükşehir Belediyespor Tenis Kortları Sosyal Tesislerinde düzenlenen ödül töreninde konuşan Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı ve Belediyespor Kulübü Başkanı Muammer Subaşı, masa tenisinde elde ettikleri başarılarla gururlandıklarını söyledi. Özellikle bayan takımının çok önemli bir başarıya imza attığını dile getiren Subaşı, ''Bayanlar, her alanda olduğu gibi masa tenisinde de güçlerini gösterdiler, Belediyesporu ve dolayısıyla Bursa'yı Avrupa kupalarında temsil etme hakkını elde ettiler. Erkek takımımız da önemli başarıya imza attı. Her iki takım sporcularını da kutluyorum'' dedi. Subaşı, daha sonra başarılı masa tenisçilerini altınla ödüllendirdi.