mehmet_63 ya ben hep dikkat ediyorum da 2006 ve 2007 de niye direkler gri renkte gercekçi olması için beyaz direkler yapılması gerkmezmi bu konuda kaleleri daha gercekçi yapamazmıyız yardımcı olursanız sevinirim herkese teşekkür ederim
matador_0407 kardeş evet dediğin gibi olursa güzel olurda (dikkat ettim evet gri renkte:) asıl sorum sen urfalımısın :??? ben urfalıyımda:D:D:D:D:D
matador_0407 63 ü gördümde ondan:D:D:D:d ben urfa-bozova sen???? istersen bana bi, msj salla ordan bi tanışalım hele senle