mstftkn yaw arkadaşlar bende 512 mb asus x1600 ekram kartı var ve masaüstünde 1152 ye 864 kullanıyorum ama oyunu açtıktan sonra masaüstü 1024 e 768 oluyor lütfen bu probleme bi çözüm bulın nolir